woensdag 7 december 2016

Vintage glamour christmas wall hanger

Zoals beloofd zou ik jullie nog een leuke toepassing laten zien van de 


As promised I would show you something you can also make of the 






Ik haakte 7 sterren aan elkaar en deed ze in 
een metalen ring van een doorsnede van 25 cm.
De metalen ring haakte ik rondom met 
vasten met het Sparkle garen van ByClaire.
Met het rondom vasten haken haakte ik gelijk 
ook de punten van sterren vast aan de ring.

Ik maakte 3 kwastjes die ik ook omwikkelde 
met het Sparkle garenen hing deze onderaan de ring.


I crocheted 7 stars and put them together to form a doily 
like in above mentioned tutorial.
I put them in a metal ring of size 25 cm.
Around the ring I crocheted single crochets with
Sparle yarn of ByClaire,
and attached the stars at the same in the ring with the sc's.

I made 3 tassels to make this glamourous ring complete.



















Ik hoop dat jullie deze net zo leuk vinden als ik!

Tot gauw!

PS: voor de lezers die net als ik in de mooie Achterhoek wonen:
ik heb de ring en het garen gekocht bij Studio Sier in Dinxperlo :-)






6 opmerkingen:

  1. Hey Ellen,
    Wat een leuke kerst hanger. Super sweet. :-).
    Fijne adventstijd en een fijne woensdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super super super super LEUK!!! Dit idee ga ik onthouden en waarschijnlijk wel maken! Te leuk dit
    Bedankt voor de inspiratie/het idee
    Lieve Groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben fan! Wat leuk, die wil ik ook eens maken. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden. Ik vind het ook een leuk idee en met dat sparkel garen heel kersterig.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.