zaterdag 21 juni 2014

Aan de keukentafel...

Ik ben met een nieuw projectje begonnen,
met het favoriete garen van Scheepjeswol, Stonewashed...
Het is een patroontje uit een oud Durable haakboekje.

Binnenkort meer....




Afgelopen woensdag had ik aan mijn keukentafel een stel hele gezellige dames,
voor de workshop "slingertje haken".
Zoals je hier kunt zien, werd er serieus gewerkt!




En een dag later weer aan de keukentafel, maar nu aan de studie.
En zoonlief was heerlijk aan de knutsel ondertussen.




En verder hadden wij vandaag weer een superleuke kringloopvondst!




Dus weer een klusje erbij, want deze vraagt natuurlijk om een likje verf,
en een leuk behangetje zou ook leuk zijn!

Wens ik jullie allemaal nog een heel fijn weekend!




Tot gauw!

16 opmerkingen:

  1. Mooi garen dat Stone washed. Ik ben benieuwd wat je gaat maken.
    Je kringloopvondst is ook prachtig, welke kleur ga je hem geven?
    En jij ook een happy weekend gewenst, met die vrolijke zomerse vlaggetjes gaat dat vast lukken!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk ziet dat er uit aan de keukentafel, de haakdames :-)
    Het kriebelt bij mij om toch ook eens wat te gaan haken, het ziet er allemaal zo gezellig uit! Helaas is Aalten me echt te ver maar gelukkig heb ik nog een vriendin om de hoek die er handig mee is dus wie weet.....
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat stone washed ziet er erg mooi uit.
    Gezellig zo met zijn allen aan de gang.
    Laat ik nu vandaag ook zo'n kastje gekocht hebben. En het mooiste was dat hij al wit geverfd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke dingen allemaal! Ik zou ook wel zo'n studie kunnen doen, ben benieuwd! Fijn weekend, liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi die blauwe stone washed ! En veel gezelligheid zo met zijn allen !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De workshop ziet er gezellig uit. Ik ben benieuwd wat je met het fijne garen maakt. Houd je het kastje zo of ga je hem moderniseren?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So lucky to share such a lovelly activity ( crochet) sharing friendship at home, Bravo to all of you, FleurBelge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vondst! Ga je ook nieuwe randjes haken?
    Je 'sneak preview' vd stonewashed ziet er veelbeloverd uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er heel erg gezellig uit bij jou aan tafel! En wat ziet dat garen er stoer uit! Benieuwd wat je daar van maakt.
    Zo'n leuk kastje had ons oma ook, eigenlijk jammer dat het niet bewaard gebleven is :-(
    Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig zo'n workshop! Wil ook graag iets gaan haken met de stonewashed, moet nog even bedenken wat... Kastje is een super mooie vondst! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. The stone wash yarn is super! I am hooking with a similar colour (among a lot of other grey, whites and coal colours) and each time I pick up the blue-grey stonewashed one I realise how beautiful an entire project in just that one yarn would look like.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Krijg een fijn gevoel als ik je foto's bekijk.
    Ben benieuwd naar het kastje, dat laat je nog wel een keertje zien toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat je zo ver weg woont anders haakte ik graag eens aan bij jou aan de keukentafel.
    Wanneer ik naar de foto's kijkt geeft het me een warm gevoel.
    Ben benieuwd naar je project van het stone washed garen.......
    Leuk kastje!
    Liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat kastje... smelt... Ik zeg, verf van annie sloan aan de buitenkant (hoef je lekker niet te schuren) en behangetje aan de achterwand... kant laten hangen. Houd je ons op de hoogte van het resultaat?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.