vrijdag 2 juni 2017

Pimpelmees / Blue tit

Mijn favoriete vogeltje is toch wel de pimpelmees.
Dus toen ik DIT patroon van Little Doolally tegenkwam van dit kussen,
moest ik hem maken!

One of my favourite little songbirds is the blue tit. 
So, when I saw THIS pattern of Little Doolally, 
a blue tit pillow, I had to have it!





Qua kleur past deze ook nog eens perfect bij ons op de bank!

This pillow is also a perfect colour combination with my other pillows on our bench!





Moest wel even wennen aan het heen en terughaken 
in combinatie met de kleurwisselingen.
Maar al snel kreeg ik er handigheid in. 
En in de beschrijving, maar ook op haar blog, 
staat het HIER duidelijk uitgelegd.

The intarsia crochet method was new to me,
in the beginning a bit of a struggle.
But it didn't took that long before I got handy with it.
She also has a TUTORIAL of this intarsia crochet on her blog.





Ben er weer blij mee!
Tot gauw!

I am happy with it! See you soon!



18 opmerkingen:

  1. Dat is een heel mooi kussen geworden! Super leuk die pimpelmees!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Ellen,
    Wat een mooi kussen heb je gemaakt. Erg gaaf.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk. Het staat inderdaad perfect bij je. Het lijkt net of hij zo uit de boom komt gevlogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat zijn ook erg leuke vogeltjes. Ik dacht eerst dat je het vogeltje geborduurd had maar las dat je het ingehaakt hebt. Ik ga eens kijken want vind die techniek ook niet gemakkelijk..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar mag je zeker blij mee zijn. Heel mooi! Jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi gemaakt, staat prachtige bij de rest van de kussentjes op de bank!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kussen. Jouw pimpelmees staat er vrolijk op.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, die is super leuk! Ik heb de link al heel lang op een van mijn pinterestborden staan, maar misschien moet ik het toch maar eens daadwerkelijk gaan maken :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh ik hou er van! Super leuk en mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wat leuk, Little Doolally heeft zulke leuke patronen. Heb de herten deken en de uilen deken van haar gemaakt. De fazant kussen ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw dat ziet er mooi uit. Knap gemaakt zeg.
    Groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is leuk! Doet het goed met de kleuren op je bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd! en wat past hij goed in je huis! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohh, how sweet! ♥ Great job. And it looks great on your couch indeed :-). Happy weekend! Nata xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben terug op de blogs ,het kussen is heel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.