maandag 2 mei 2016

Roze

Wat een heerlijke dag wordt het vandaag! Ik voel het!
Een paar klusdagen achter de rug hier, 
maar vandaag is de dag van opruimen en opnieuw inrichten, altijd leuk!

Ondertussen ook nog lekker aan de gang met haak- en breiprojecten.






Zo ben ik een tijdje begonnen met een sjaal. 
Deze keer wilde ik hem breien.
Ik wilde al heel lang iets maken van zo'n ontzettend mooie bol van Lang, 
namelijk de Mille Colore (Socks & Lace Luxe).
Een vriendin van mij heeft vorige maand een superleuk en
 hippe handwerkwinkel geopend, nog geen 10 km bij mij vandaan.
 Bij haar kocht ik deze bol.

Het werd de zogenaamde golfbrekerssjaal.
Het patroon ervan is HIER te vinden.

Hij is erg kleurig geworden! 
Maar past helemaal in mijn roze stemming.
En hij is voor mij een perfecte maat, niet te groot, niet te zwaar.





Roze trui erbij aan, roze nagels.....:-)






En ondertussen koffie drinken uit deze leuke beker van Bloomingville!






En genieten van mijn opgeruimde bureau en mooi gevuld mandje.

Genieten van klein geluk!!










Een hele fijne week allemaal gewenst!!


6 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal, leuke foto's. Ja een heerlijke dag is het, geniet ervan ;)
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super vrolijke sjaal is het geworden met een leuk patroon. Heerlijk he als alles zo opgeruimd is. Kan ik ook zo van genieten.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je sjaal. Staat je goed!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook zo'n mandje! ;-)
    Héél mooie sjaal, zalige kleuren! Goed gebreid trouwens!
    Fijne week nog,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke dingen en kleuren!
    En wat leuk om jou zo eens voorbij te zien komen.
    XX esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig sjaaltje, leuk met dat roze.
    Wat heb je overigens een gaaf blog, ik ga je zeker volgen.
    Groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.