vrijdag 10 juni 2016

Zomer!?

Ondanks de vele berichten over wateroverlast en onweer in veel gebieden,
is het hier in de Achterhoek over het algemeen gewoon heerlijk zonnig weer.

Aangezien het zelfs een paar dagen best warm was,
heb ik snel een zomers topje afgehaakt,
kon ik het nu tenminste gelijk aantrekken!






En ik ben toch ook overstag gegaan en
heb de "toffe tas" van ByClaire gehaakt.
Was nog best moeilijk kleuren kiezen,
maar ik ben blij met het uiteindelijke resultaat!
Ik vind het leuke en ideale tas geworden!






Ben zoals altijd met heel veel WIP's bezig,
te veel om allemaal hier vandaag te laten zien,
af en toe een sneak peak dan maar.





Morgen ga ik naar een hele leuke handwerkwinkel bij mij in de buurt,
Studio Sier in Dinxperlo,
want daar komt Saskia Laan met haar nieuwe boek!
Heb al veel dingen gezien uit het boek,
ziet er erg leuk uit!
En gezellig om Saskia weer te ontmoeten
na de opnames van Koffie en Wol bij Wolplein laatst.

Jullie allemaal een heel fijn weekend gewenst!



13 opmerkingen:

  1. Hey Ellen,
    Wat een leuke top. Past mooi bij het zonnige weer. De tas van ByClaire is heel erg mooi. :-) Je WIP ziet er veelbelovend uit, ben benieuwd naar het eindresultaat :-).
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige blogpost. Prachtig topje en de tas is ook super goed gelukt, mooi hoor! :) Geniet morgen bij Saskia, zelf hoop ik volgende week te gaan voor het boek en Saskia natuurlijk! ;)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooi je tas!!En je topje staat je TOP ; )) fijn weekend, groepjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk allemaal! Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke zomerse top! En die WIP is ook heel mooi, ben benieuwd wat dat gaat worden.
    Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb Koffie&Wol gezien, leuk om je te zien bewegen en horen praten. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uiteraard de uitzending van Koffie&Wol gezien! Een leuk zomertopje en de tas is ook al zo mooi geworden. Het patroon inmiddels opgeslagen, wellicht een project voor in de vakantie straks (duurt nog even).

    Fijne zondag,
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zeg altijd dat ze de weersvoorspelling alleen maken voor de randstad. Hier is het ook prachtig en zelfs warm. Woon dan ook in het Oosten Twente. en z'n leuke top kan je prima aan, staat je leuk en de tas is ook top.. geniet van het mooie weer.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er allemaal geweldig uit! Je top is TOP en de tas vind ik ook helemaal geweldig! Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Hier in de Betuwe geniet ik op het moment van schrijven van het zonnetje, alhoewel we ook al regen hebben gehad vandaag! Genieten zo veel als het maar kan!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zak zo mooi! I love it! Ik hoop dat u tevreden bent met uw vaartuig zijn!
    een mooie dag verder. Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik moet zeggen dat het hier in Drenthe best nog goed weer is geweest vergeleken met de rest van het land.
    Je tas en je top zijn echt super geworden zeg !

    Liefs,
    Frederika
    (IG; frehaakt, www.crochetaddict.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moet zeggen dat het hier in Drenthe best nog goed weer is geweest vergeleken met de rest van het land.
    Je tas en je top zijn echt super geworden zeg !

    Liefs,
    Frederika
    (IG; frehaakt, www.crochetaddict.nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.