donderdag 26 mei 2016

Nieuwe bloemetjes...

Alweer een tijdje geleden haakte ik een leuk bloemetje.
Ik dacht: wat zal ik ervan maken, 
en voor ik het wist had ik een leuke placemat gemaakt.
(vinden jullie het woord "placemat" ook zo plastisch?
maar ik weet even geen ander woord).





De mogelijkheden van dit patroontje zijn eindeloos.
Binnenkort komt het patroon hiervan beschikbaar!
Dus hou mijn blog in de gaten!







En dan nu nog iets leuks:
morgenochtend ben ik te zien in de nieuwe aflevering van "Koffie en Wol" 
op de website van Wolplein!

Daar komt ook onderstaande gehaakte handpop voorbij.
Het verhaal erachter is in deze aflevering te horen ;-)







Ik hou het vandaag wat kort, 
maar ik ben met heel veel dingen (tegelijk) bezig,
wel leuk allemaal hoor......binnenkort meer!






Tot gauw! 


12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige placemat, heel mooi gemaakt. Lekker kleurrijk. Ik ben benieuwd naar morgen. vind het altijd weer leuk om diegene te zien die er achter het blog zit. :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal! Lekker kleurig en fleurig blogje vandaag :-)
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je placemat...en ehhh je bent zeker ook met n haakboek uitgeven bezig,ha,ha...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful love Your colors. I invite you to share at my link up now in my blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke placemat, bij ons ook wel onderlegger of kleedje genoemd ooit zo ontstaan toen de kids klein waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen ik bij Wolplein de tulpenpotjes zag als hint voor de nieuwe gast, dacht ik al aan jou. Leuk dat jij ook in Koffie en Wol te zien bent. Leuk om je dan te zien én te horen met jouw verhaal en jouw haakwerk.
    Leuke vrolijke placemat en onderzetter. Sommige mensen noemen een placemat een onderlegger, maar dat woord is niet zo plastisch.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeps, de koffie en wol aflevering van deze week nog niet bekeken. Leuk die handpop!
    En je placemat, ook zo mooi fleurig!
    Fijn weekend, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke bloemen Ellen. Ik heb je inderdaad gezien bij koffie en wol. Wat leuk om te zien altijd :-). Ik ben benieuwd naar het patroon. Fijn weekend.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke placemat! Heerlijk, die felle kleuren. Leuk om je te zien bij koffie en wol!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.