vrijdag 11 september 2015

Naaiprojectje...

Vorige week zijn mijn twee pubers weer jarig geweest.
Zoonlief is nu 16 jaar (!) en dochterlief is 14 jaar geworden.
Het verschil met mijn jongste zoon van 7 jaar lijkt steeds groter te worden,
al wordt deze ook met de dag (eigen)wijzer hoor!

Voor mijn dochter naaide ik een etuitje,
want als je 14 bent heb je daar nooit genoeg van toch?
Al scoorde ik met de inhoud (o.a. nagellak van het merk Essie) 
misschien nog wel meer punten.











Het patroon haalde ik van internet. 
Mocht je het leuk vinden, het is HIER te vinden.
Het is wel in het Engels, maar met de foto's erbij is het goed te volgen.
In de beschrijving kun je kiezen uit drie verschillende formaten.
Ik koos voor de middelste maat en deze werd lekker ruim.

De stofjes kocht ik een paar maanden geleden 
op de Farm and Country Fair bij ons in de buurt.
Daar stond ook het kraampje van Stik'n Stof , met hele leuke stofjes dus!

De ritsen voor dit soort projectjes koop ik altijd bij Kleurenmix.
Je koopt ze aan de meter in alle kleuren, echt ideaal!

Ik eindig deze post met wat huiselijke sfeerfoto's.
De nazomer is een van mijn favoriete seizoenen,
alhoewel het voor mijn nog even niet kouder hoeft te worden!












En nu we toch tips aan het geven zijn. 
Dit kandelaartje komt van de HEMA vandaan, leuk he?

En ik wil jullie nog bedanken voor de leuke reacties die ik op mijn vorige bericht kreeg.
Leuk om te lezen dat je gemist wordt!

Tot gauw!


PS: het patroon van het blouseje uit mijn vorige bericht komt 
uit de Knip Mode van april 2015.


10 opmerkingen:

  1. Wat ziet die etui er vrolijk uit! En wat is hij groot, daar kan een hoop in! Ik vind het echt een plaatje. Ik heb het patroon gelijk opgezocht, altijd handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel goed uit... En een leuke stof!
    Wat een rijkdom hoor, twee puberende kids + een die het waarschijnlijk aan het na-apen is.
    Geniet van je dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de kinderen en leuk dat tasje en tja nagellak daar scoor je id mee. Leuke leeftijd..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig is je etuitje voor je jarige dochter! Wat een lief cadeautje, gemaakt door je moeder, dat koester je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van deze zak! de stoffen zijn prachtig!
    zeer goed werk! gefeliciteerd!
    fijne dag! en kussen uit Cataloniƫ!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig tasje heb je gemaakt. Gefeliciteerd met je pubers! (Het gaat hard he?) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van de kinderen. De etui ziet er leuk uit, maar ik kan me voorstellen dat jouw puberdochter meer belangstelling had voor de inhoud. Wat heb je leuke stofjes gebruikt. Ik ga zo even lekker neuzen op de sites voor stoffen en ritsen. Dank je voor de tips.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi etuitje groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wist niet eens dat je ritsen aan de meter kon kopen…lijkt me handig

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.