woensdag 18 maart 2015

Ellebel's Inspirational Wednesday Nr. 9

Vandaag even aandacht voor een blog 
waar ik altijd heel vrolijk van word!

Zij is een Spaanse die in Amsterdam woont.
Gelukkig schrijft ze ook in het Engels!

En zo heet haar blog: deestraperlo.blogspot.nl

Ze haakt leuke dingen, als dekens en kussens, in bonte kleuren.
Maar ook een hele grappige familie, die regelmatig terugkomt in haar foto's.

Ook laat ze door haar mooie foto's Nederland zien,
zoals Amsterdam en andere bekende plaatsen,
als de Zaanse Schans of Paleis Het Loo.

This blog makes me really happy!
She is a Spanish girl living in Amsterdam.
She writes in Spanish and English.

Her blog is called: De Estraperlo.

She makes really nice things like blankets and cushions.
Her pictures shows regularly cute pictures of 
My Big Family, they are like little stories. 
She also makes beautiful pictures of Amsterdam and other Dutch places.










Ook vind je veel tutorials op haar blog,
zeker leuk voor beginnende haaksters!
En zij is ook een CAL deken begonnen.
Leuk om te doen als je van je restjes wol af moet!
De patronen en uitleg daarvan zijn hier te vinden.

Kortom: genoeg inspiratie!

You can also find lots of tutorials here,
really helpful if you are a beginner in the world of crochet!
She has also started a CAL blanket.
 Really nice if you want to get rid of your yarn stash!
Patterns and tutorials can be found here.



7 opmerkingen:

  1. Wat zijn er toch veel creatieve mensen en veel leuke, inspirerende blogs. Dank je voor de link. Ik ga het blog zeker ook volgen.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo leuk! Bedankt voor deze mooie post! I'm very happy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit, ik ga gauw kijken! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. me'rci voor de tip ! Dit is inderdaad een mooie blog zie ik, ik heb hem aan mijn bloglovin toegevoegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben altijd in om een leuk nieuw blog toe te voegen aan mijn lijst(die inmiddels zoooo lang is dat ik vaak wel lees maar hierdoor minder reageer....want tja dat kan dan niet meer bij iedereen wil ik zelf ook nog wat maken,ha,ha)Ik heb haar toegevoegd en daar ga ik eens een keer lekker voor zitten,dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk steeds die inspiratie blogs. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga eens kijken. De foto's zeggen genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.