dinsdag 25 juni 2013

Nog meer speldenkussentjes...

Ik zal nu even stoppen hoor,
met de speldenkussenverslaving.



En omdat ik best wel veel spelden heb,
maar niet ZO VEEL...

Ze zijn te koop in mijn Dawanda-winkeltje!
Verzending van de speldenkussentjes zijn gratis!

En als je nog een telefoonhoesje zoekt:
de verzendkosten van de hoesjes zijn vanaf nu ook gratis!
(en als het de goede maat niet is, 
neem gewoon even contact met mij op,
dan maak ik er een op maat!)




Deze ging vorige week naar België en is goed ontvangen!!
(de gratis verzendkosten gelden alleen voor Nederland, sorry..)

Wil ook nog even zeggen dat ik al jullie reacties steeds weer leuk vind!
En al die nieuwe volgers weer, hartstikke leuk!!

Tot gauw!

14 opmerkingen:

  1. Leuk! Echt super zijn ze :-) jammer dat ik niet zo handig ben met naald en draad... Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zooooo hard fan van uw speldenkussentjes ! Ik ga ze zeker zelf proberen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je speldenkussentjes zijn super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn enorm leuk en al die mooie fleurige kleurtjes... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor, het is officieel een verslaving:-))!! Deze zijn ook weer helemaal leuk!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuke en fleurige blog. Ik wordt er helemaal vrolijk van. Geweldige kleuren verwerkt in creativiteit. Mijn complimenten! Dit is gewoon genieten. http://creativeworship-workshop.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fleurige haaksels weer Ellen!Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij gaat al over grenzen heen :)
    Leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ene al mooier dan het andere. Zoveel kleur, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk de spelden kussens, ik las op pinterest een leuke tip, vullen met staal wol blijven je spelden altijd scherp

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh wat zijn je speldenkussens leuk! En het hoesje ook trouwens! Mooi ingepakt.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat knap en wat ontzettend leuk gemaakt. Ik wil toch ook echt haken gaan leren, het lijkt me zo ontzettend leuk. Nu eerst nog tijd vinden...wie weet! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoihoi, wat maak je leuke dingetjes zeg! Ik kan hier heerlijk snuffelen;) ik ga je volgen, zo blijf ik op de hoogte he!;) Groetjes Steveline

    liefenmooi.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.