maandag 3 september 2012

Home Sweet Home - Werk aan de winkel!

 
 
Bij de plaatselijke doe-het-zelf-zaak heel leuk behang gekocht
(tot mijn verrassing ook nog met korting, mooi meegenomen).
Het patroontje vind ik super.
Het gebeurt mij niet vaak dat ik geinspireerd raak in
de doe-het-zelf-zaak, maar vanmiddag wel!
 
 
 
 
Ik ga het blauw-groenige patroontje gebruiken
om dit kastje op de badkamer (aan de binnenkant) op te knappen.
 
Nu is het nog zo:
 


 
De buitenkant laat ik (voorlopig) zo, maar de bodem van de laatjes
en de plank in de kast krijgen bovenstaand behangetje...
 
 
 
 
Het patroontje in ecru komt op deze wand....
 
 
 
 
Na heel veel (wilde) ideeen,
komt er dus nu een vrij neutraal behang op,
maar ik hoop met een mooie parelmoer glans en
aangezien de rest van de kamer al vrij druk is,
ga ik toch voor rustig.
 
 
 
Wat ik met het rood ga doen?....
Hou ik nog even voor me.
 
Binnenkort de resultaten!!!

Meer Home Sweet Home bij Barbaramama.
 
 
Groetjes van Ellebel
 



 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.