maandag 4 september 2017

Portemonneetjes

En dan zijn we alweer aan het eind van de zomer gekomen!
Ik vind dit altijd wel een fijne tijd van het jaar. 
Al moet ik er wel weer aan wennen dat de dagen alweer korter worden.

Ook al was ik een tijdje niet hier, ik heb niet stilgezeten hoor.

Twee weken geleden heb ik 2 dagen op een hele leuke markt gestaan,
dus daar moesten natuurlijk wel spulletjes voor gemaakt worden!
Het was hier in de buurt in Bredevoort. 
"De Bazaar" was een retro/handmade-markt en het werd voor het eerst georganiseerd 
door de Koppelkerk in Bredevoort.
En met succes! Wat zijn er veel mensen geweest, 
en ook nog leuk verkocht!

Ik maakte o.a. kleine gehaakte portemonneetjes.
Na de workshop "handschoen borduren" van Mooi van Draad
was ik helemaal geïnspireerd om er leuke borduurmotiefjes op te maken.
Het doet mij heel erg denken aan die kleine portemonneetjes van vroeger,
al waren die vaak met kraaltjes geborduurd.
  
Ik heb er nu nog een aantal te koop.
Ze zijn verkrijgbaar via mijn Etsy-winkel.





Tot gauw weer!


5 opmerkingen:

  1. Super-de-super-leuk☺!!!

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve portemonneetjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ellen,
    Wat een leuke portemonneetjes. Super leuk bedacht. Erg mooi.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk echt weer een winter dingetje om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke portemonneetjes! Het geborduurde geeft het echt wat extra's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.