woensdag 24 mei 2017

Haakpatroon van een vrolijke pannenlap/Crochet pattern potholder

Een van de leukste dingen om te haken vind ik toch wel pannenlappen, 
of onderzetters, dat kan natuurlijk ook!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik deze haakte. 
Mijn favoriete bloem, de tulp, was weer de inspiratie hiervoor!

One of my favourite items to crochet is the potholder, or coaster!

It has been a while since I made these. 
My favourite flower, the tulip, was my inspiration for these!






Ik maakte er een uitgebreide haakbeschrijving van,
in het Nederlands en in het Engels (US en UK).
Dit patroon is nu HIER te koop in mijn ETSY-winkeltje.
Het is een uitgebreide tutorial geworden, 
met duidelijke foto's van elke fase en steek.
Kennis van de basissteken is wel handig.



I made a complete crochet pattern of it,
in Dutch and English (US and UK terms).
The pattern is for sale HERE, in my ETSY shop.
It has become a complete tutorial, with lot's of photo's of every phase and stitch.
Knowledge of the basis crochet stitches is handy.
















Ben benieuwd of jullie deze ook leuk vinden?!

I'm curious if you like these too?!





8 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.