vrijdag 3 juli 2015

It's been a while.....again

En toen was het ineens weer een maand later,
de tijd vliegt op het moment wel heel hard!

Maar ik ben wel aan het haken hoor,
ben weer aan verschillende projecten tegelijk bezig, heerlijk!
Onder andere ben ik weer aan een deken begonnen,
voor buiten over de tuinbank.
Ik heb er nog geen foto's van, maar als je mij volgt op Instagram,
zie je al wel af en toe een sneak peak voorbij komen.

Ik begin met een foto van een mandala die ik deze week haakte.
Het verschrikkelijke droevige bericht dat Wink, oftewel Marinke Slump,
geen uitweg meer zag in dit leven, raakte mij ook.
Ik ken haar niet persoonlijk, maar ik volg haar blog en 
kocht nog niet zo lang geleden haar boek "Hippie-chic haken".





RIP WINK







Verder haakte ik, alweer een tijdje geleden, dit kussen.
Uit het boek  Haken & Kleur, Een huis vol geluk.
Ik haakte met het Stonewashed garen van Scheepjeswol.
Daardoor kreeg het kussen een hele andere uitstraling, maar ook mooi!






 De achterkant haakte ik in een steek die ik op Pinterest vond.
De beschrijving (wel in het Engels) is HIER te vinden.






 Deze rozenketting haakte ik tussendoor. 

Ik heb er helaas geen patroon van.






En hierboven vast een sneak peak van een van mij WIP's.
Na veel wikken en wegen toch het boek "Haken en Kleur Buiten" gekocht.
En heb er geen spijt van, ik haakte al wat armbandjes, en deze doily's zijn erg leuk!


Ik verwacht dat ik deze zomer wat minder frequent een bericht hier zal plaatsen,
maar als jullie op de hoogte willen blijven van mijn projecten,
volg mij dan op Instagram, daar ben ik wel vaak te vinden!


Ik wens jullie allemaal een hele fijne zomer toe!!



13 opmerkingen:

  1. Triestig nieuws om te lezen ...
    Ik geniet van je haakwerkjes ...
    Fijne zomervakantie ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie werkjes allemaal weer. En ik volg e inderdaad ook op instagram dus zie steeds van alles voorbij komen, leuk.
    Mooi is je mandala, ik kende haar ook niet persoonlijk maar het raakte mij ook erg. Ook ik haakte een mandala en plaatste die op mijn blog, FB-pagina en IG. ik vind het mooi te zien dat haken verbindt en dat zovelen iets voor Wink willen doen maar ook om deze vreselijke ziekte meer onder de aandacht te brengen zodat er hopelijk ooit een goede behandeling is.
    Ik wens jou een heel fijn weekend, een prachtige zomer en ik zie je foto's op IG ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kussen is geweldig. De garen en kleur keuze is gaaf en ook de achterkant! Prachtig!
    Het raakte mij ook enorm van Marinke!

    Fijne zomer! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kussen is geweldig. De garen en kleur keuze is gaaf en ook de achterkant! Prachtig!
    Het raakte mij ook enorm van Marinke!

    Fijne zomer! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie haakwerkjes en vooral je kussen! Kleurcombinatie vind ik super.
    Jammer toch dat Marinke aan het eind van de tunnel de zon op al haar geweldige haakwerkjes niet zag schijnen.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die slinger, staat ook erg leuk zo in een hoekje van de kamer. Het kussen is ook erg mooi en vind het stoer, door het garen en lief door de rozen tegelijk. Leuke combi. Ik kende Wink ook niet persoonijk maar wel van haar blog. Wat zal ze geworsteld hebben met haar ziekte... triest....

    Fijne vakantie.

    lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn je haakwerkjes weer gaaf! De boeken van Saskia en Claire heb ik ook, ze zijn alleen al zo tof om door te bladeren. Heb net een babydekentje af, zie mijn blog, patroon van Claire. En tja, dan zo'n bericht, zo intens triest...
    Jij ook een fijne zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke haakwerken! Zo fijn om aan een deken te werken, moet ik ook maar gauw weer eens doen:-)
    Idd heel triest van Wink.... Ze zal het heel zwaar gehad hebben.
    Liefs en veel haakplezier verder, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kussen, en ha heel herkenbaar ben ik ook met verschillende projecten tegelijk bezig.
    Heel erg triest om dan te moeten lezen dat een geliefd en creatief blogster er nu niet meer is......

    Groet,
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fraaie haaksels heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat kussen vind ik geweldig! Fijn dat je die mandala haakte voor Wink. Het slingertje is ook leuk als versiering op mijn dochter haar kamer. Misschien ga ik dat ook eens proberen..
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. great !
    Greetings from Poland :)
    Katarzyna


    www.sajuki.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.