woensdag 21 januari 2015

Ellebel's Inspirational Wednesday Nr. 6

Al een tijdje volg ik de blog van Julie Williams:
Little Cotton Rabbits.

Zij breit ontzettend schattige konijntjes en andere beestjes.

Ik kijk er alleen naar en lees haar blog.
Ik heb mij nog niet gewaagd aan een van haar patronen.
Maar het staat zeker op mijn "ooit ga ik dit ook nog maken"- lijstje!

I have followed Julie Williams blog Little Cotton Rabbits for a while now.
She knits very cute little rabbits and other little animals.
One day I will knit a little rabbit myself....maybe.





Zij breit met hele mooie garens in mooie kleuren
en haar foto's vind ik ook erg mooi!

En de vestjes en truitjes die ze maakt voor haar knuffels.....zooo leuk!

She knits with very nice yarn in beautiful colours,
I also like her pictures a lot!

Look at these little sweaters....aren't they the cutest?!!!!




Deze polswarmers ga ik zeker maken!
Ik wil heel graag meer gaan breien.
En op dit moment vind ik het Fairisle breien helemaal leuk.
Dit lijkt me een leuk project om mee te beginnen:

These wrist-warmers I really want to make too.
I think it's a nice project for my first Fairisle knitting experience.




Nog een plaatje dan....






14 opmerkingen:

  1. Ook ik volg haar al een hele tijd, ooit een patroontje gekocht en deze zijn zeer goed te volgen. Dus zeker een keer proberen, groet Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik volg haar ook en heb al eens een konijntje van haar eierwarmer patroon gebreid. Toentertijd kon ik niet het hele patroontje kopen en heb de rest geïmproviseerd. Ik ben het helemaal met je eens; wat zij ontwerpt en maakt is prachtig. Qua kleur en motiefjes, helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaahhh leuk,ik wou dat ik de puf had om dat ook te maken,die truitjes zijn zooo schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie sfeer in deze plaatjes! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een superleuke blog ik neus daar ook graag. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg het blog van Julia ook en vond de mini-konijntjes die er op staan erg leuk om te maken. Dat is zelfs een gratis patroontje.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love those wrist warmers and that last image, wonderful! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haar creaties zijn de BOM! Ik volg haar heel graag! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik breide haar olifantenmeisje, haar patronen en werkbeschrijving zijn echt tot in de puntjes af !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige konijntjes. De armwarmers zien er prachtig uit. Dank je voor de link naar dit inspirerende blog.

    Veel breiplezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn idd hele mooie konijnen zeg. Maar ik heb het nog zo druk met andere ufo-tjes dat ze toch even moeten wachten hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Owwww... nu jeuken mijn handen verschrikkelijk!!! Keischoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er allemaal heel schattig uit! Ik kan mij voorstellen dat je handen jeuken :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.