vrijdag 8 maart 2013

Paper Dolls

Waren jullie vroeger ook zo gek op papieren aankleedpopjes?
Nu, ik wel! 
En ik vind ze nog steeds heel leuk.
Via Pinterest kwam ik deze tegen...


De naam Betsy McCall zei mij niets,
maar in de jaren 50 stond zij maandelijks in een Amerikaans tijdschrift.

Via deze site kun je ze allemaal terugvinden
en (eventueel) uitprinten!!

Voor de liefhebber!

Deze is ook zo leuk (alvast voor de Pasen):


Of deze:


Zo kan ik dus nog wel even doorgaan,
ze zijn allemaal HIER te vinden!!


Nog bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige bericht.
De energieshotjes doen hun werk,
en die zon was even heerlijk deze week!!

Ik geloof dat we nog even door een zure appel heen moeten bijten
(wat het weer betreft dan) de komende dagen,
maar de afgelopen dagen hebben we alvast binnen!!!

12 opmerkingen:

  1. Oh wat zijn die aankleedpopjes leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn wel leuk, ik had daar niooit zoveel mee, was altijd met stofjes aan het prutselen,,, maar Pinterest is een nieuwe verslaving van me ,heerlijk wat je daar tegen komt en fijn dat je deze met ons deelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik ken ze nog van vroeger!
    Mijn moeder had de hele oude van haar, toen zijn klein was bijgehouden en toen ze dacht dat ik oud genoeg was mocht ik ermee spelen. Maar tot haar grote spijt was ik nog niet oud genoeg, want ik had alle kleedjes op de popjes vastgelijmd omdat ik niet beter wist dan dat het zo moest. Woeps! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geloof niet dat ik het ken,
    Leuk om te zien zeg!!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doet mij helemaal aan vroeger denken :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ze ook zo te downloaden zijn. Heb er zelf eigenlijk geen nostalgische herinneringen aan, maar ze zijn wel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We hadden wel van die poppetjes, maar ik was meer van het 'verminken' van mensen in tijdschriften en reclamebladen. Ook hebben we ooit tijdens een regen-met-pijpenstelen-zomervakantie een enorme collage gemaakt van een landschap. Scheuren en knippen.... ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooo die zijn leuk! Bedankt voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoihoi!
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn layout van mn blog! Ik vin dhet labeltje en de tapejes ook goed gelukt. Ik heb een broertje die industriel ontwerpen studeert en dus altijd met photoshop moet werken.. hij heeft wat gemaakt voor mij! ik ben echt niet handig met dat soort dingen hihi.

    Liefs en fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Best schattig die aankleedpoppen

    In mijn keuken hangen Jezus en Freud op een muur beschilderd met magnetische verf.
    Ze zijn in hun ondergoed maar hebben wel een hele garderobe op de muur hangen. Nu met het frisse weer, krijgen ze een pull en een muts, en in de zomer is het een bermuda.

    Kijk maar:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/03/giveaway-molen-van-ellen.html

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.