woensdag 10 december 2014

Ellebel's inspirational Wednesday No. 1

Omdat er zoveel leuke blogs te vinden zijn op het internet,
wil ik voortaan elke woensdag een blog in het zonnetje zetten.

Gewoon om inspiratie op te doen,
om op nieuwe ideeën te komen,
of om gewoon alleen maar te kijken,
en er verder niets mee te doen.....

Mijn blog gaat voornamelijk over mijn grote hobby haken.
Maar zoals vele van jullie inmiddels wel weten,
heb ik ook nog andere interesses!

De blogs die hier voorbij zullen komen, 
zullen dus niet alleen haakblogs zijn.
Het kan over andere handwerktechnieken gaan als,
breien, naaien, patchwork/quilten, borduren, etc.
Of fotografie.
Of leuke illustraties.
Of mooie interieurs.
Of ...


Vandaag begin ik met het blog van een illustratrice/blogster Mangomini.
Ik word altijd heel vrolijk van haar tekeningen.
(en droom dan stiekem dat ik zo ook wel zou willen tekenen....)

Kijken jullie mee?



Due to the fact that there are so many inspirational blogs on the internet,
I would like to share these with you every Wednesday from now on.

Just to get inspired,
to bring you new ideas,
to let you just watch, take a look at it,
and do nothing with it...

The blogs I wanna share with you, will not only be about crochet.
It will also be about my other interests like:
photography, sewing, patchwork/quilting, illustrations, interior design, etc....

Today I start with the blog of an illustrator called Mangomini.
Her drawings really cheer my up!
(I wish I could draw like that....)













9 opmerkingen:

  1. Goed idee, mooie tekeningen ook. Ik ga eens op zoek naar haar blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fun - it will be fun to see what you've found in blogland. I love the sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk initiatief!!! Je blog ziet er ook weer spik en span uit trouwens! Zou willen dat ik daar zo handig mee was!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee! Misschien dat ik zo ook weer wat inspiratie opdoe :), wat een zee van blogs is het altijd. Succes met de allerleuksten vinden!
    Groetjes, Dieuwke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt wel mooie tekeningen.

    Ik zie de naam in je banner nu pas. Heb nog niets over de Ellebel banner gezegd: extreem mooi!

    Verder heb je het bij mij over 'knotwild". Grappig soort boom!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee. En inderdaad zou ik ook willen dat ik zo kon tekenen. Inmiddels heb ik trouwens al wel ontdekt dat natekenen een stuk makkelijk is dan iets uit je hoofd en dat je jezelf nog zult doen verbazen als je het eens probeert. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.