maandag 7 januari 2013

Tijdens de koffie...(home sweet home)

Zo, nu eerst koffie..
 
het Flow-kalendertje van 2012
nog even doorgebladerd,
ik gooi ze nooit weg,
ze blijven leuk.
 
A.s. vrijdag wordt mijn jongste 5 jaar,
misschien doe ik hier inderdaad nog wat inspiratie op!
 

 
Van diepzinnig tot gewoon huishoudelijk.....
 
 
Op dit moment ben ik into telefoonhoesjes,
zoals ik al had laten zien.
Bedankt voor jullie leuke reacties, trouwens!!!
 
Tijdens het doorbladeren van het IKEA magazine,
doe ik weer wat inspiratie op voor de kleuren.
 
 
 
 
Zo, de koffie op, weer aan de slag....
 
Tot gauw!
 
Groetjes van Ellebel
 
(meer home sweet home bij Barbaramama)

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke frisse kleuren vind ik hier! ;))

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de inspiratiebronnen effe te delen. Het zit hem soms in heel simpele dingen, of iets dat gewoon op je pad komt.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat worden vrolijke hoesjes!! Veel plezier met haken. X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.