zaterdag 25 augustus 2012

Alweer een verrassing!

En weer lagen er ineens 2 nieuwe bladen op de deurmat.
Gekocht door lieve nicht in USA en naar mij opgestuurd.
 
Een exemplaar van Cross Stitcher..
 
 
 
 
Vooral dit vind ik inspirerend, mede door de stoffen...
 
 
 
Er zit zelfs een zelfmaakkitje bij om een boekenlegger te maken...
 
 
 
 
En, zoals mijn nicht eerder had beloofd,
een haakblad.
 
 
 
 
 
 
 
Wat een inspiratie weer allemaal!
 
 
Het borduurwerkje van dochterlief is trouwens af,
nu moet er nog een etuitje van worden gemaakt.
Mooi geworden he?
 
 
 
 
Het volgende projectje is zij alweer gestart,
ze heeft de smaak te pakken!
 
 
 
Binnenkort de resultaten!
 
Groetjes van Ellebel
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Je wordt verwend :-)
    Maar uhhhh, volgende keer niet meer over bloggen hoor! Vorige keer heb ik dat borduurblad ook gelijk besteld in Engeland. Ziet er allemaal veel te leuk uit!
    Geintje natuurlijk en geniet er maar van dat je ze hebt. Ben nieuwsgierig wat je er van gaat maken!!!
    En deze keer houd ik me gewoon in :D
    Groet, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ... Wat een heerlijke post! Pofbips! Met zo'n lieve nicht in Amerika!
    Veel leesplezier.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.