zondag 15 juli 2012

Borduuropleving

Sinds ik het blad Cross Stitcher heb gekregen van mijn nicht (zie hier),
is mijn dochter weer aan het borduren geslagen.
Nu het vakantie is, en geen zomerweer,
heeft ze daar natuurlijk alle tijd voor!
Dit merklapje was ze al een tijdje geleden begonnen...


Toen ik ongeveer zo oud was als mijn dochter,
heb ik ook veel geborduurd.
Ik heb toen zelfs een hele wandlap gemaakt voor op mijn eigen kamer.
Die heb ik natuurlijk nooit weggedaan,
 hij lag nog ergens in de kast.
Hij is echt heel retro.






1982: da's toch alweer een tijdje geleden...




Binnenkort de borduurvorderingen van mijn dochter!

Groetjes van Ellebel


1 opmerking:

  1. Hi ellen,

    Wat ziet het er leuk uit!!
    Ik hoop dat het 2de setje bladen uit de VS
    je inmiddels ook hebben bereikt!
    Groetjes,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.