donderdag 19 april 2012

Lopende projectjes



Een kleine preview van een projectje waar ik al een tijdje mee bezig ben.
Het is de bedoeling dat het een zeer goedkope, maar oersaaie,
aankoop bij de bekende Zweedse meubelgigant, gaat opleuken...
binnenkort meer......
hoop ik.....

A little preview from a project I have been working on for a while now.
It's meant to turn a very dull piece of furniture (from a well-known Swedish company) into a cosy piece of furniture....more to come soon.....I hope.....





En verder was ik nog jarig en kreeg o.a. deze mooie bos bloemen van mijn lieve ouders.

And my birthday took place this week,
I became this pretty bunch of flowers from my lovely parents.




En van mijn jongste kreeg ik deze pot met zonnebloemzaadjes,
aan mij de taak om ze goed te verzorgen,
zodat het mooie zonnebloemen worden!

My youngest one gave me this can with sunflower seeds,
I have to take very good care of these,
so they will become beautiful sunflowers!




Nu ziet het er nog zo uit.....

(van de cadeautjes van mijn andere kinderen zal ik binnenkort nog wat laten zien,
heb er nog geen foto van, maar zijn ook zeer de moeite waard en ik ben er blij mee!)



In deze tijd van het jaar hebben we 's morgens de zon in de keuken
(als ie schijnt natuurlijk), dat is genieten!




Was even in een stoffenzaak deze week en wat zag ik daar!
Ze verkopen er ook hele mooie katoen tegenwoordig.
Kon de verleiding niet weerstaan.....




De nieuwe spaaractie bij de AH leverde mij weer een mooi blik op.
Past zo leuk bij mijn PIP servies!...

tot gauw! Ellebel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.