vrijdag 20 april 2012

Een nieuw meisje!

Mijn nichtje heeft deze week een meisje gekregen. Ben nog bezig met de kraamcadeautjes.
Bij mij komt het eigenlijk altijd op het laatste moment aan.
Wel heb ik al een mutsje gehaakt en een konijntje.
Het patroon van het konijntje vond ik hier.
Moet nog wel het snoetje maken, hopelijk gaat dat lukken.
Het patroon van het mutsje heb ik zelf maar bedacht en het is aardig gelukt.
Nu wil ik dus nog een overgooiertje naaien........moet aan de slag!







Ik zou ook nog even mijn andere 2 cadeautjes laten zien.
Deze kreeg ik van mijn zoon:





En deze heeft mijn dochter zelf gemaakt, weer een mooi staaltje kinderkunst!



Tot de volgende keer!
Ellebel

1 opmerking:

  1. Hoi, leuk blog heb je. Ik zie dat jij ook (net als ik) net begonnen ben. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie, superleuk!

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.